Opera web tarayıcısı, en azından PC pazarında geriden geliyor. Net Applications ve StatsCounter istatistiklerine göre tarayıcı beşinci sırada. Ancak mobil cihaz piyasasında durum farklı ve Opera'nın tarayıcısı bu piyasada daha güçlü bir varlık gösteriyor. Facebook'un mobil uygulamalarına verdiği ağırlık düşünüldüğünde Opera Software'i satın almak, şirketin akıllı telefon ve tablet pazarına hızlı bir giriş yapmasını sağlayabilir.
Bu gelişmelerin yanısıra Facebook, son haftalarda başka yatırımlar da yapıyor. Bu alanda iki farklı strateji izleyen şirket, ya uygulama şirketlerinin ekiplerini transfer ediyor, ya da Instagram örneğinde olduğu gibi şirkete 1 milyar dolar teklif ediyor. Facebook'un Opera Software'e ne kadar Şyeceği meçhul, ama Opera'nın diğer yazılım şirketlerine oranla çok daha kıdemli olduğu ortada.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder